12. februar 2007

Always look at the bright sides of life

Etter å ha levd i mørket med en svart og dyster bakgrunn i omtrent ett år, fant jeg tiden inne til en liten forandring på bloggen. Jeg er ikke lenger en kynisk og dyster sjel som ser konspirasjoner i alle kroker, nå er jeg bare kynisk og lett konspiratorisk. Dysterheten har forsvunnet, eller i det minste gått i dvale.
Selvsagt var det ikke så smertefritt som Google ville ha det til, det å skifte design... sukk og dobbelt sukk... Alt ble selvfølgelig bare rot og det er fremdeles masse rot.
Lenkene klumpet seg sammen til en laaaang liste, alle festlige widgets og dingser forsvant som en halvliter etter arbeidstid på fredag og postene havnet i generell uorden. Noe som forøvrig passer med eierens lynne akkurat nå. Jeg orker ikke å rydde mer blog foreløpig, for nå skal det pakkes, vaskes og bæres til den store gullmedaljen. Olympiske leker i flyttesjau.


2005 © Øivind Rånes


Jeg rømmer fra Volda og blir å finne i Ålesund fra 19. februar. Så i de neste månedene finner dere meg i Sunnmørsposten.


Ingen kommentarer: