15. april 2006

Huff dette tar tid


Nå har jeg brukt nok en regntung dag til å fikle med bilder og prøve ut vissvass på bloggen. Det meste er selvsagt slettet igjen fordi det ikke virket. Hmm.. kan visst ikke lære en gammel tøv å skrive html sånn uten videre. Har prøvd det meste av gode tips på nett, men det synker ikke inn. Jeg tror klipp og lim metoden får gjøre nytten heretter.

Har da fått lastet opp noen flere bilder i albumet mitt/my album, så jeg har snart brukt opp gratis kvoten for denne måneden. Kanskje jeg skulle koste på meg $24.95 og slippe å tenke på det problemet mer.

Jeg blir tørst av all denne skrivingen, så nå skal jeg teste om reklamebyrået snakker sant. Vel, bildet er mitt, men teksten har jeg stjålet uhemmet fra Carlsberg og det innrømmer jeg uten blygsel. Boksen på bildet er kjøpt for eget studielån for å lage reklamefoto, som var oppgave på Foto i media på Høgskulen i Volda våren 2005. Det var reklamen eller mangel på sådan for vår eminente fotograf, lærer og kritiker Gaute Hareide. Det ble mange lenker i denne teksten. Jeg skal skjerpe meg. Velkommen tilbake når du har klikket deg ferdig.

This is just some babbeling about posting of photos to the web, and my troubles with html code. It is also some links to Volda University College, where I spend my time as a student. The Foto i media (2) takes you to the course given to mediastudents (and some others) every semester. The course is in English (if necessary) to the benefit of non Norwegian speaking students. Well the Carlsberg link goes to... YES you are right om the spot with your guess. This ended up with a lot of links in this text, so please come back when done clicking your way to other pages :)

Ingen kommentarer: